Lafudu

Lafudu? Tak, jeśli nasza nazwa skojarzyła Ci się z “foodem”, to dobra konotacja. Od ponad 10 lat zajmujemy się wspieraniem marek spożywczych w digital marketingu. Naszą pasją są przepisy skrojone na miarę marek.

Treścią działań Lafudu są kulinarne treści wspierające naszych klientów. Treści – w marketingowej nowomowie “content” – najwyższej jakości, wnoszące wartość, mierzalność i porządny marketing do sieci pełnej przypadkowych receptur.

Do marca 2018 r. istnieliśmy jako część warszawskiej agencji Iconaris zajmującej się testowaniem, tworzeniem i monetyzowaniem produktów i usług cyfrowych. W ramach Iconaris pracowaliśmy dla takich marek jak Kujawski, Bonduelle czy Smakowita.

Stworzyliśmy platformę Fooder, z której korzysta już bez mała pół miliona zarejestrowanych użytkowników. Marketing branży spożywczej wyspecjalizował się tak bardzo, że postanowiliśmy stworzyć nową przestrzeń dla naszych klientów: Lafudu.

Kim jesteśmy?

Zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w reklamie, marketingu, start-upach i kulinariach.

Lafudu to:

Grzegorz Mogilewski (CEO i Business Design), Łukasz Badowski (Product Development), Renata Mogilewska-Selent (Trend Observer), Maciej Kuczera (Head of Conversion), Kamil Polny (Digital Producer), Olga Głębicka (Culinary Content Manager), Monika Szczepaniak (Community Manager), Karol Siek (Digital Data Analyst), Aleksandra Ziółek-Gawrychowska (Finance Executive).

Jedzenie i marketing w nowych mediach to tematy, o których możemy rozmawiać bez końca. Codziennie szukamy nowych rozwiązań, analizujemy dane, przeglądamy setki przepisów.

Jeśli chcecie być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital food marketingu – od angażującego contentu, przez narzędzia i techniki budujące zasięg aż po newsy technologiczne istotne dla branży spożywczej – zapraszamy do lektury naszego bloga.