Dziesiątki komentarzy, setki udostępnień, tysiące reakcji - również Twoi klienci z coraz większym apetytem konsumują treści w mediach społecznościowych. O co...
Jedna trzecia całkowitej sprzedaży produktów amerykańskiego potentata czekoladowego Hershey realizowana jest w okresie świątecznym: w okolicach Bożego Narodzenia, Halloween, Walentynek oraz...
Ponad 350 milionów postów na Instagramie oznaczonych jest hashtagiem #food, co czyni jedzenie jednym z najpopularniejszych tematów w tym medium. Poszukiwacze...
Żywność funkcjonalna, posiłki zaprojektowane przez sztuczną inteligencję, jedzenie z recyklingu – brzmi jak chwilowa moda wśród hipsterów? Nie! To najnowsze...
Ułatwiają codzienne planowanie posiłków, inspirują do odkrywania nowych smaków, uczą i bawią. Aplikacje kulinarne pod lupą food marketera – kto...
25000 przepisów kulinarnych dla jednego urządzenia: to dużo czy mało? Na czym polega fenomen marketingu marki Vorwerk i jego legendarnego robota kuchennego?
Premierowy odcinek ostatniego sezonu “Gry o Tron” obejrzało (legalnie) na HBO ponad 17 milionów widzów. Dziewięciu na dziesięciu z nich miało w tym...
Użytkownicy Facebooka spędzają już ponad trzy razy więcej czasu oglądając relacje na żywo w porównaniu do zwykłych materiałów video. Czy to znaczy, że...
Zastanawiasz się, czy inwestować we współpracę z dużym influencerem? Kuszą Cię milionowe zasięgi oraz tysiące reakcji? Poczekaj! Znamy narzędzie, dzięki któremu wyznaczysz precyzyjną...
Alexa, Asystent Google i Siri to narzędzia, które powstają, aby ułatwić nam życie. Sterowanie głosem wydaje się tak intuicyjne i proste, że marketerzy...

Lafudu

Content marketing dla marek spożywczych