Golden Arrow 2020: wyróżnienie dla Lafudu w kategorii digital / SEM

Choć SEM to jedno z najważniejszych i najbardziej efektywnych narzędzi digital marketingu, nadal wydaje się niedoceniane. Tym bardziej cieszymy się z wyróżnienia, które otrzymaliśmy w konkursie Golden Arrow 2020. Poznajcie Warzywne Inspiracje – serwis kulinarny marki Bonduelle, naszego Klienta, dla którego tworzymy apetyczny content kulinarny i odpowiadamy za efektywne działania paid search oraz starannie zaplanowaną strategię SEO.

Warzywne Inspiracje: jak zainspirować Polaków do jedzenia większej ilości warzyw?

Nasz klient, marka Bonduelle, od lat inspiruje internautów do kreatywnego gotowania z najlepszych warzyw. Jednym z filarów strategii komunikacji marki jest content przepisowy, który w lekki i jasny sposób pokazuje zalety wszystkich linii produktowych Bonduelle oraz wspiera komunikację CSR marki. W serwisie Warzywne Inspiracje dostępnych jest już prawie 1000 przepisów z lokowaniem produktów Bonduelle. Staramy się przy tym, aby każdy tworzony przepis Bonduelle był odpowiedzią na potrzeby gotujących Polaków – aktualne oraz te ponadczasowe. Jak to robimy?

Zawsze świeży content przepisowy

Z badań przeprowadzonych przez Lafudu i Kantar wynika, że aż dziewięciu na dziesięciu gotujących Polaków inspirację do gotowania znajduje właśnie w internecie. Dlatego zachęcamy marki spożywcze do tworzenia świeżego i apetycznego contentu przepisowego.

Smaczne, proste i pomysłowe – takie są przepisy marki Bonduelle publikowane w serwisie Warzywne Inspiracje. Dzięki strategicznemu podejściu do tworzenia treści i dokładnej analizie potrzeb Polaków związanych z treściami przepisowymi, Warzywne Inspiracje zawierają przepisy, które są najczęściej poszukiwane w internecie. Przepis kulinarny daje marce możliwość pokazania najważniejszych benefitów produktu oraz najlepszego sposobu wykorzystania poszczególnych linii produktowych. 

Wysmakowana strategia SEM / SEO dla marek kulinarnych

Prawie dwukrotny wzrost ruchu organicznego w serwisie przepisowym marki Bonduelle w stosunku do kwietnia ubiegłego roku – skąd taki wynik? Po pierwsze – dbamy o stałe powiększanie bazy przepisowej marki Bonduelle o wysokiej jakości przepisy. Po drugie – stale analizujemy potrzeby gotujących Polaków i odpowiadamy na nie najbardziej przydatnym contentem. Do dostarczania treści przepisowych marki osobom, które właśnie szukają przepisu i planują co przygotować na obiad, kolację czy śniadanie wykorzystujemy popularne wyszukiwarki internetowe. Po trzecie – starannie zaplanowana i realizowana strategia SEM pozwala nam na prowadzenie bardzo efektywnych działań paid search pod kątem kosztów i efektywności wydatków.

O Golden Arrow

Nagrody w konkursie Golden Arrow przyznawane są od 2006 r. za najlepsze praktyki w korzystaniu z narzędzi marketingowych. Laureaci konkursu wyróżniają się innowacyjnym podejściem do kampanii, wyznaczając trendy marketingowe dla całej branży. Wręczenie tegorocznych nagród odbyło się 25 czerwca 2020 r. w Centrum Praskim Koneser, a wyróżnienie za najlepsze działania w kategorii digital marketing / SEM odebrała Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska.

Lafudu – przepis na digital marketing dla marek spożywczych

Kulinarny content marketing to nasza specjalność. Od ponad 10 lat zajmujemy się wspieraniem marek spożywczych w digital marketingu. Naszą pasją są wysmakowane kampanie digital skrojone na miarę marek. Zorganizowaliśmy Foodbox 2018 – pierwszą w Polsce konferencję o food marketingu w nowych mediach. Doskonałe wyniki osiągamy dzięki wykorzystaniu najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych oraz szerokiej wiedzy na temat kulinariów i gotujących konsumentów. Więcej o nas »

Odpowiadasz za działania marketingowe marki spożywczej? Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym, jak Lafudu może skutecznie poprawić Twoje wyniki.
Napisz do nas na kontakt@lafudu.pl

Olga Głębicka
Olga Głębicka
Culinary Content Manager Lafudu
LinkedIn